Husitská diakonie vyhlašuje výběrové řízení na pozici ředitele/ředitelky diakonického střediska Nazaret. Středisko provozuje chráněnou keramickou a textilní dílnu a poskytuje sociální služby. Jedná se o zodpovědnou, ale také velice zajímavou práci ve skvělém kolektivu a v krásném prostředí Zámku Borovany v jižních Čechách.
Naše středisko je proslavené zejména svou keramikou, kromě vytváření práce pro osoby se zdravotním postižením ale vyvíjí celou řadu dalších činností, provozuje centrum denních služeb a sociálně-terapeutickou dílnu, pořádá každoročně tábory pro handicapované, v rámci Nazaretu působí taneční a divadelní soubor Kukačky, provozuje keramické kroužky atd. Více informací o Nazaretu lze nalézt na www.nazaret.cz.
Informace pro zájemce o pozici ředitele/ředitelky Nazaretu Borovany:
Místo výkonu práce: Žižkovo náměstí 1, 37312 Borovany a terén působnosti diakonického střediska.
Pracovní poměr: doba neurčitá, 3 měsíční zkušební doba
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody, nejlépe únor 2025
Výše mzdy: 32 000 Kč + příplatek za vedení (3 000 Kč) + osobní ohodnocení (0-5 000 Kč) s předpokladem růstu mzdy, pokud bude organizace prosperovat
Charakteristika vykonávané činnosti:
- Řízení diakonického střediska provozujícího chráněné dílny pro zaměstnávání osob se zdravotním postižením a poskytujícího sociální služby (Centrum denních služeb a Sociálně terapeutická dílna)
- Organizace, řízení, kontrola, odborné a ekonomické vedení provozu diakonického střediska v souladu se zřizovací listinou a platnými zákony ČR (vč. Zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách)
- Koncepce, směřování a rozvoj střediska
- Spolupráce a jednání s institucemi zabývajícími se diakonickou, charitativní a sociální prací (vč. Husitské diakonie a Církve československé husitské), s odborníky, správními orgány, soudy a dalšími institucemi
- Zajištění přidružených aktivit – organizace sbírek, kulturní a ediční činnost, nabídky zájmové činnosti pro děti, mládež i dospělé
- Prezentace střediska na veřejnosti
Kvalifikační předpoklady:
- Vysokoškolské vzdělání, příp. středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, v sociální oblasti výhodou
Jiné požadavky:
- čistý trestní rejstřík
- dobrá znalost práce na PC – MS Office, Windows, Internet
- řidičský průkaz skupiny B
- manažerské dovednosti (vedení a motivace, zadávání a kontrola úkolů, oceňování, metodická podpora, poskytování reportingu zřizovateli)
- organizační a dobré komunikační schopnosti
- schopnost práce v týmu
- samostatnost a flexibilita
- schopnost prezentovat služby střediska navenek a spoluvytvářet dobré jméno organizace
- povědomí o způsobech financování sociálních služeb
- zkušenost s podáváním dotací výhodou
- orientace a zkušenosti v praxi sociálních služeb nebo na chráněném trhu práce výhodou
- vysoké pracovní nasazení, zvládání stresových situací
- respekt k hodnotám a znalost a soulad s posláním zřizovatele a střediska
- průběžné vzdělávání v oboru, schopnost analyticky a koncepčně myslet
- výhodou znalost problematiky práce s osobami se zdravotním postižením a zkušenosti s řízením kolektivu
- samostatnost, spolehlivost, profesionalitu
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- označení výběrového řízení
- jméno, příjmení a případně titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- datum a podpis uchazeče / kontaktní údaje: adresa, email, telefon
Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce:
- motivační dopis
- strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
- písemný návrh ekonomické a organizační koncepce činnosti střediska Nazaret v rozsahu 2-3 normostran A4
- ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
- čestné prohlášení o beztrestnosti, v případě postupu do užšího výběru následně výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce
Podání přihlášky:
- nejdéle do 31. 12. 2024 (pravděpodobný termín pohovorů s uchazeči proběhne týdnu
od 6. 1. 2025 a ve středisku Nazaret v Borovanech) - e-mailem: katerina.klasnova@ccsh.cz (ředitelka Husitské diakonie)
- poštou: Husitská diakonie, k rukám ThDr. K. Klasnové, Wuchterlova 523/5, 160 00 Praha 6 – Dejvice
Více informací:
- ve věci výběrového řízení: ThDr. K. Klasnová, ředitelka Husitské diakonie, 724 815 124, katerina.klasnova@ccsh.cz
- prohlídka a seznámení s chodem zařízení možná po domluvě: O. Hejpetrová, 774 988 031, informace.nazaret@gmail.com